SupportBox

Přihlaste se


Zapomenuté heslo


14 dní zdarma, bez omezení

Zaregistrovat

Novinky v SupportBoxu

Novinka Nastavení klávesy pro odeslání zprávy na live chatu
U live chatu si můžete nastavit, jakým způsobem chcete odesílat svou zprávu klientovi. Zda zvolíte pouze klávesu Enter, nebo Ctrl/CMD + Enter je už jen a jen na vás.
17. 7.
Novinka Tlačítkový chatbot – Stav objednávky pro Shoptet
Tlačítkového chatbota už nejspíš znáte. Ale věděli jste, že si můžete napojit svůj Shoptet a chatbot po vyplnění e-mailu a čísla objednávky, odpoví zákazníkovi, v jakém stavu je jeho objednávka. Další uvolnění rukou pro vaše operátory zákaznické péče. 
10. 7.
Novinka Automatické vytváření e-mailových ticketů z chatů bez odpovědi
Z live chatu, který nemá žádnou odpověď od živého operátora, se nově může automaticky vytvořit nový e-mailový ticket. No není to skvělé?
3. 7.