![SupportBox](/assets/build/image/logo-black.png)
Novinky v SupportBoxu
Novinka Celková vytíženost operátora
Jak jsou operátoři vytížení? Otázka, kterou si kladl nejeden manažer. Nyní se už jen stačí podívat do statistik a na první pohled vidíte, kdo jak vykonává svou práci.
18. 7.
Novinka Odpovídání zákazníkům do e-mailu přímo z telefonu
Slíbili jste při hovoru zákazníkovi, že mu pošlete další informace do e-mailu? Už můžete rovnou v daném phone ticketu přepnout na “Nový ticket” a směle splnit svůj slib.
11. 7.
Novinka SLA pro telefony
Vloni v září jsme vám představili a spustili SLA v e-mailech. Na základě zpětné vazby a vašich žádostí jsme tuto funkci přidali i pro Telefony. Už tedy máte možnost si nastavit a sledovat, za jak dlouho po nepřijatém hovoru máte volat zpátky.
27. 6.